Thursday, November 13, 2008

SPM..usaha, doa + tawakkal

SPM=Sijil Pelajaran Malaysia...
Peperiksaan SPM tahun 2008 telah bermula sejak 11 November yang lalu... kira2 6 tahun lepas aku menduduki peperiksaan ni. AlhamduliLlah, walaupun keputusan aku xderlah baik sangat, tapi masih berpeluang untuk meneruskan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi...
Awal pagi 11 Nov
aku terima sms drpd adik yang mengingatkan aku peperiksaan SPM sudah bermula. dan meminta aku, kakak n abang mendoakan segala berjalan lancar baginya...memang sudah berniat utk call dia pg tu, tuk beri sedikit kata semangat. tp, oleh kerana dia dah sms, jd aku pun hanya reply sms jer.....sbb terperanjat gak dapat sms yg semacam tu dr adikku yg sorg ni...huhuhu
Semoga semua yang menduduki peperiksaan SPM dapat menghadapi peperiksaan dengan baik...dan bagi yang menghadapi final exam di USM ni, selamat menghadapi peperiksaan jugak...walaupun aku tahu, dah agak terlambat. n, mungkin ada yang dah habis exam pun....
=)

0 bicara anda: