Saturday, December 13, 2008

Gembira...alhamduliLlah....

AlhamduliLlah...entri kali ni, aku hanya nak berkongsi kegembiraan berita yang aku terima pd hari khamis lepas (kawan aku call n bgtau berita gembira ni..thanx sahabat, ingat gak kat aku...hehehe), tapi confirmation pd hari Jumaat, bila aku dapat surat drpd pihak yang berkenaan.....
berita apa? AlhamduliLlah kuucapkan sekali lagi......permohonan aku mendapatkan fellowship bg meneruskan pengajian dah mendapat jawapan (dah tentu jawapan +ve...sbb tu gembira), setelah menanti agak lama...mungkin inilah yang dikatakan, kalau rezeki dah x kemana... =)
Aa...1 lagi berita gembira, siang tadi (13 Disember) aku sempat ke majlis walimah kakak seniorku di USM ni, n juga sebagai naqibah usrahku pd suatu ketika dulu....Tahniah kak elly, semoga menjadi isteri solehah n bakal menjadi ibu mithali juga jodoh berpanjangan.... barakAllahulakum.....=)

0 bicara anda: