Saturday, January 17, 2009

15th anniversary, school of chemical engineering

alhamduliLlah...akhirnya habis pun celebration 15th annivesary yang dibuat pd hari ini...dengan menampilkan tuanku zara salim sebagai tetamu jemputan. seorang yang berlatarbelakangkan pendidikan chemical engineering dan pernah menjadi chemical engineer sebelum menjadi salaah seorang kerabat diraja Perak apabila berkahwin dengan raja nazrin... banyak cerita yang boleh diungkapkan....tapi tengoklah mood untuk menulis nanti.

insyaAllah mlm ni plak akan diadakan dinner yang dipaksa bayar dan datang dalam memeriahkan majlis......sabor jer lah....sebab dah bayar, terpaksa la aku datang!!...huhuhu

sekian

........

update selepas dinner berlangsung..
kalau aku tau akan dilayan sebegitu, konfirm aku x nak join.... xnak bantu pun tuk meramaikan crowd pd mlm tu...lantaklah walaupun ader org kata tu adalah tanggung jawab sebagai student tuk hadir (selepas dipaksa join n dipaksa bayar plak tu..)...sebab aku x rasa tu tanggungjawab pun..aku hanya rasa kehadiran aku adalah untuk membantu pihak pengurusan supaya majlis yang dianjurkan x 'gagal'...... ( x kira..aku x nak klasifikasi sebagai tanggungjawab jugak apa pun yg terjadi!!...)


0 bicara anda: