Friday, June 27, 2008

Balik umah...


InsyaAllah aku akan balik ke umah arini.....
lama dah rasanya x balik umah, hampir 2 bulan kalu x silap aku...
rasa rindu sgt kat famili....
x kisahla walaupun balik umah sekejap jer....yang pentingnyer aku nk balik ....

Johor...here i come
heheheh =)

Aku akan naik bas kul 11.15 pagi ke KL n balik ke Johor bersama kakakku...
So, doakan perjalanan aku selamat sampai ke destinasi.....
insyaAllah akan balik ke sini semula pada malam Ahad..=)

dan satu lagi berita; hari ini adalah ulang tahun kelahiran adik bongsuku yang ke-6
Happy birthday Nabil.....
Semoga sihat selalu dan membesar menjadi anak yang soleh....
jangan nakal2 yer.... rajin2 p sekolah...jangan asyik nak suh mak call cikgu Syikin jer pagi2... penat mak berlakon...hehhehe
Nabil sekarang berada di pra sekolah, dan terlalu skema, setiap pagi mesti nak suruh mak aku call cikgu dia tuk pastikan apa yang perlu dibuat dan dibawa pada hari tersebut.dan mak terpaksa berlakon, kononnya memang mak call cikgu Syikinnya tu....mentang2lah cikgu Syikin tu salah seorang kawan baik kakakku.... sebab tu la dia memang suka suruh call jer...
hukhukhuk

erm....nak beli hadiah aper erk untuk Nabil?.....
Nanti akan aku fikirkan kat dalam bas....hehehhe



Gambar hiasan: ni kek mak n ammar pada bulan mac yang lalu =)

0 bicara anda: